پرستاری در منزل شامل طیف گسترده ای از خدمات مراقبت های بهداشتی است که می تواند به راحتی در خانه شما انجام شود. خدمات پرستاری برای مراقبت در منزل معمولاً ارزان‌تر از بیمارستان‌ها و خانه‌های سالمندان است، در حالی که به اندازه مراقبت‌های پزشکی ارائه شده در بیمارستان یا خانه سالمندان مؤثر است.

یک سرویس پرستاری در خانه، مراقبت های پرستاری شخصی را در خانه ارائه می دهد، همانطور که در یک بیمارستان معمولی ارائه می شود، در حالی که نسبت به بیمار دلسوزتر است و در خانواده بیمار ادغام می شود و پیوند عاطفی با بیمار و خانواده او ایجاد می کند.

مراقبت های پرستاری در منزل کوتاه مدت
پرستاران کوتاه مدت خدمات پرستاری را برای 1-4 ساعت یا یک دوره خاص ارائه می دهند. مراقبت‌های پرستاری کوتاه‌مدت مراقبت‌های پزشکی موقت پس از جراحی، آسیب یا سایر شرایط پزشکی است که انتظار می‌رود بهبود یابد.

تخصص: واکسیناسیون در منزل، تزریق در منزل، نوار قلب در منزل، پانسمان یا مراقبت از زخم در منزل.

مراقبت های پرستاری در منزل طولانی مدت
پرستاران طولانی مدت خدمات پرستاری را برای 12-24 ساعت ارائه می دهند. مراقبت‌های پرستاری طولانی‌مدت مجموعه‌ای از مراقبت‌های پزشکی، فیزیکی و درمانی برای رفع نیازهای جسمی، اجتماعی و عاطفی افرادی است که به طور مزمن بیمار یا ناتوان هستند.

تخصص: مراقبت از ونتیلاتور در منزل، مراقبت از تراکئوستومی در منزل، مراقبت از بیماری بستری، مراقبت از کاتتر، مراقبت از انفوزیون، مراقبت از لوله رایل، مراقبت از خطوط IV

خدمات پرستاری در منزل

هدف اصلی خدمات پرستاری در خانه، ارائه خدمات مراقبتی و درمانی به افرادی است که به هر دلیل نمی توانند به طور حضوری به مراکز درمانی و بیمارستانی و یا آزمایشگاهی مراجعه کنند. خدمات پرستاری در منزل معمولاً شامل مراقبت از زخم برای زخم های فشاری یا زخم جراحی، آموزش بیمار و مراقب، درمان وریدی یا تغذیه، تزریق، درمان های توانبخشی و نظارت بر بیماری های جدی و وضعیت سلامت ناپایدار است.

واکسیناسیون
در خانه واکسن بزنید و از بیماری های عفونی در امان بمانید. 

مراقبت های بعد از جراحی
مراقبت های پس از جراحی بسیار مهم است و شامل همه چیز از مدیریت درد و تغذیه تا مدیریت تنفس و مدیریت مایعات می شود. تحت مراقبت پرستاران ما که به شما در تمام این موارد در آسایش خانه کمک می کنند، زودتر به بهبودی مطلوب می رسید.

مراقبت از کاتتریزاسیون ادرار
پرستاران ما به خوبی آموزش دیده اند و می توانند به شما در روند مراقبت از کاتتریزاسیون ادرار در خانه کمک کنند. قرار دادن کاتتر، برداشتن کاتتر یا شستشوی مثانه باشد

پانسمان زخم
آیا می دانستید که روند بهبودی بسته به نوع زخم متفاوت است؟ پرستاران ما در رسیدگی به انواع زخم‌ها، زخم‌های پس از عمل جراحی، زخم‌های عفونی و زخم‌های فشاری مجرب هستند و بر این اساس مراقبت‌های مناسب از زخم را برای بهبودی سریع‌تر ارائه می‌دهند.

اکسیژن
تجویز اکسیژن در شرایط حاد و مزمن مانند تروما، خونریزی، شوک، تنگی نفس، بیماری ریوی و موارد دیگر مورد نیاز است.

تزریق
از دردسر سفر و ساعت طولانی بیمارستان برای یک فرآیند جزئی مانند تزریق یا انفوزیون IV با اقدمات متخصصان پرستاری در خانه ما در امان باشید.

مزایای پرستاری در منزل

  • پرستاری در خانه علاوه بر راحت بودن نسبت به بستری شدن در بیمارستان یا آسایشگاه، به بهبودی زودتر بیمار نیز کمک می کند، زیرا مشخص شده است که بیماران در کنار عزیزان خود تمایل دارند زودتر از بیماری خود بهبود پیدا کنند.
  • همچنین از رژیم غذایی و تغذیه پشتیبانی می کند. پرستاران مراقبت های بهداشتی در منزل می توانند برای حمایت از بیمار در غیاب شما حضور داشته باشند.
  • مراقبت پرستاری در خانه همچنین به مدیریت شرایط سلامت مزمن برای جلوگیری از بستری شدن غیر ضروری در بیمارستان کمک می کند.
  • خدمات پرستاری مراقبت در منزل همچنین به ارائه مراقبت های بهبودی در منزل پس از بستری شدن در بیمارستان به دلیل بیماری یا آسیب کمک می کند.
  • در مدیریت داروها به بیمار کمک می کند.

 

کلمات مرتبط :

پرستاری در خانه – پانسمان زخم در منزل – تعویض پانسمان در منزل – واکسیناسیون در منزل – تزریقات در منزل – فیزیوتراپی در منزل

4 دیدگاه. همین الان خارج شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید